søndag den 21. september 2008

Facebook

Det er helt vildt sjovt.. Jeg oprettede en profil da jeg så det var en af de ting vi skulle igennem her i 23 ting.. jeg havde faktisk glemt jeg havde oprettet en profil indtil jeg pludselig fik en venneinvitation.. så måtte jeg jo lige ind og kigge og der blev jeg helt grebet af det. jeg fik hurtigt rettet min profil til og så gik det ellers stærkt. Jeg fik tilføjet et par af mine gamle skolekammerater og vupti havde jeg mange forespørgsler fra andre gamle klassekammerater og vi ikke også skulle være venner.. Jeg synes det er rigtig sjovt at finde gamle kammerater, har fundet mange soldaterkammerater og gamle arbejdskollegaer og man bliver aldrig færdig, for der kommer hele tiden nye venner på facebook.
Jeg måtte også få min mand oprettet, for jeg syntes at der i min profil skulle stå at jeg var gift med Ronni ( det kan man kun hvis han også er oprettet) Han sagde at jeg da bare kunne oprette en profil til ham hvis jeg syntes, så det gjorde jeg, så måtte han selv tilføje venner, men det sagde ham ikke det store.. det varede dog ikke længe, han synes i dag også det er sjovt at få kontakt med gamle kamerater.

Jeg kan godt lide at man på afstand kan følge med i hvordan det går gamle venner. Det er ret sjovt at se hvem der er blevet gift med hvem og hvem der har fået børn osv. ( man er vel nysgerig)

jeg bruger ikke så meget tid på alle de ting man kan sende til hinanden, men nogle af de ting facebook kan synes jeg er godt. Jeg har i hvert fald altid styr på hvem der har fødselsdag.. :-)

Jeg er i hvert fald ikke færdig med at bruge facebook. Jeg kunne nu bedre lide det gamle design, det syntes jeg var meget mere overskueligt, så man kan da håbe at de protest grupper der er mod det nye design, kan føre til at vi får det gamle tilbage...

1 kommentar:

Eva Sommer-Madsen sagde ...

Er du ikke lidt bagefter? - måske pga. det er hårdt at lære andre op? Eller er det måske ham den lækre på din blog?