søndag den 21. september 2008

e-kalender og e-boks

Jeg prøvede jo at tyvstarte med projektet inden jeg gik på ferie.. det skulle jeg nok ikke have gjort, for som de fleste fik at vide, så gik min mail i stykker da jeg forsøgte at installere e-kalender. Jeg troede jeg havde gjort noget helt forkert, men jeg har da fundet ud af at jeg langt fra var den eneste der fik problemer med det.. jeg kan derfor ikke fortælle om det virker efter hensigten.

Med hensyn til e-boks har jeg haft det i flere år og er rigtig glad for det, for selvom jeg er god til at have styr på mine papirer på arbejde, så kniber det lidt derhjemme, derfor er jeg glad for at have e-boks hvor mine dokumenter fra det offentlige og andre af de institutioner jeg har tilføjet i e-boks nemt og hurtigt kan sortere mine dokumenter.
Jeg har hjulpet min mor i gang med e-boks og hun er også blevet glad for det selvom hun var lidt skeptisk i starten. Jeg kan i hvert fald helt klar anbefale andre at få e-boks..
Man skal dog huske at kontrollere for post i e-boks, i starten glemte jeg det engang imellem og det resulterede i et par rykkere på regninger jeg havde overset.. :-)

Ingen kommentarer: