mandag den 6. oktober 2008

Arto

Ja så må jeg endnu engang komme med på 23 ting vognen.. Det er lidt irriterende at jeg er kommet så meget bagud, men forhåbentligt kan jeg lige når dte hele inden vi afslutter projektet.


Arto har jeg jo hørt en masse om og da jeg var fodbold træner snakkede de små piger tit om at de skulle mødes på arto og så gik snakken ellers om alle de lækre fyre de havde snakket med...

Jeg har tidligere selv chattet lidt, så jeg kender godt det sociale netværk man hurtigt får på sådan en chatsite.. Det er rigtig hyggeligt at mødes med "venner" man ellers aldrig ville have mødt.. man snakker med folk man nok aldrig ville have snakket med "IRL" in real life. faktisk meget spændende, så jeg kan godt forstå hvorfor unge er så vilde med Arto. Dog er jeg også meget forundret over hvordan der kan være så mange online i skoletiden og så meget sent om aftenen....

Ingen kommentarer: